Sunday 24 July 2016

بنویسیم / ننویسیم !! .. یا " یک سال گذشت " !!



زندگی جریان دارد .. با سرعتی سرسام آور .. و در عین حال آراااام و آراااام و آرااام .. عین زمین 
میچرخه و میچرخه و میچرخه .. با سرعتی عجیب .. ولی وقتی توشی یا روشی .. اصلا متوجهش نمیشی 

خیلی قشنگه .. زندگی .. خیییلی قشنگه .. وقتی بلدش باشی .. تنهایی و قشنگه .. بالایی و قشنگه .. حل شدی و قشنگه

عین چِت ها دارم حرف میزنم ولی چت نسیتم .. بلکه خیلی هم سوبر هستم . توی شرکت نشستم و دارم غبار نزدیک یک سال از چهره ی اینجا میروبم ..چرا ؟ نمیدونم .. شاید برای اینکه الان چیزهایی که یکسال یا دو سال پیش نوشتم رو وقتی میخونم لذت میبرم .. از دیدن مسیر لذت میبرم .. از دیدن اینکه کجا بودم و کجا هستم 
دیدن خیلی خوب است .. درد دارد ولی خیلی خوب است 
نمیدونم چیزهای قشنگی که دیدم رو باید بنویسم یا نه .. یا چیزهای زشتی که دیدم رو باید بنویسم یا نه .. نیازی برای نوشتنشون نمیبینم توی خودم .. نمیدونم چرا قبلا دلم میخواست بنویسم که یادم بمونه .. حا آنکه اگر روزهایی رو بخوام یادم بمونه همین روزهایی هستند که توی سال گذشته گذشتند .. نه مثلا وقتی که از فلان جدا شدم .. یا فلانی با من اینجوری کرد یا غمگین بودم و تز و نظریه و تئوری میدادم .. و آااااخ که چقدر تز و نظریه و تئوری دادم توی نوشته های قبلم

یه جوری شدم که دیگه گویا نیازی نمیبینم .. که بنویسم و یادم بمونه .. بخوام بگردم و ریز بشم شاید بگم که تجربه های قشنگ زیستی ام اونقدر کم و نادر بودند توی سالهای کانادا زیستی که وقتی یکیشون پیش میومد .. قشنگ سر ذوق میومدی که بنویسیشون .. ولی اینجا .. هنوز نشئه ی یکی هستی که بعدی وارد میشه .. آفرین به ایران .. آفرین به این فضا .. آفرین به این آدمهای دور و برم .. دمشون گرم فقط همینو میتونم بگم .. و اینکه آفرین به من .. که اومدم .. که خودمو نجات دادم .. که اگر کانادا میموندم تاحالا یا خودکشی کرده بودم یا معتاد شده بودم .. این پرنده در قفس تنگ نمیخواند

کلمه های کلیدی 
فیلم و کارگردانی و فیلمنامه و کلیپ سازی و روانشناسی و گروپ تراپی و ایده و ایده و ایده و اجرا و اجرا و اجرا و دوست و دوست و دوست و بحث و بحث و بحث و در یک کلمه رشد !! .. شاید به جرات بتونم بگم که رشد یک سال گذشته برابر بوده یه جورایی با خیلی چیزا .. خیلی زمان .. خیلی

  کماکان میگم هنوز که وقت غم خوردن و دلتنگی ندارم  
ایشاللا که برای همه پیش بیاد .. که هدف زندگیشونو پیدا کنن.. وااقعا فرق میکنه زندگی .. 


No comments:

Post a Comment